Recenze (702)
Haló, haló! (1982) (seriál)
Geniálne nákazlivá zábava v britskom oblečku . Nič dokonalejšie o vojne nikdy v seriálovej tvorbe nevzniklo . Úžasný dabing ,ktorý Vám dá obrovskú chuť na smiech. V dabingu si to všetci herci (spomínajú na to dnes) určite užili a vybláznili sa naplno...
Život je krásný (1997)
Prvá asi hodina filmu je neskutočne milá a podarená ,potom sa to rozplynie ako opar a v koncentráku dochádzajú nápady a invencia , škoda rozjeté to bolo skutočne báječne ,ale 5 hviezd je nevyhnutne nutných...
Šest v tom (1997) (seriál)
ohromne britské a to značí milé a so srdcom...
Gia (1998) (TV film)
v tomto filme prekonala Angelina Jolie seba samú a nikdy viac už lepšiu úlohu nedostane...Skvelé stvárnenie citov ,zranitelnosti ,sexuality a nahosti duše ...
Everwood (2002) (seriál)
Pre mňa absolútne nedostižný seriál ,každý diel mal význam a zapadal do výnimočnosti tohto diela. Vynikajúco vybraná hudba ,behom tých štyroch sérií sa vystriedalo mnoho zaujímavých kapiel o ktorých som nemal predtým ani poňatie.Hercom sa dalo všetko uveriť . Vinou nešťastného umiestnenia na nekomerčný čas ,ho určite nemohlo dívať viac ľudí. Krásne vety v tomto diele určite nájdete v každej časti tohto seriálu ak dáte k tomu možnosť a krásny cit. Prvoligový český dabing je treba zaň všetkým maximálne zatlieskať.....Tento seriál mi dal pocit šťastia,slzy, radosť,nádej a to nie je málo na tomto svete ba niekedy to aj maximálne stačí...
Slunce, seno, erotika (1991)
tu sú niekde počiatky , toho čo prišlo po tom a volá sa to Kameňák . Kvalita klesá strmo dole...
Slunce, seno a pár facek (1989)
najlepšie z trilógie ...
Slunce, seno, jahody (1983)
dobrý skutočne dobrý výber hercov , Helenka Ružíčková a Stanislav Tříska sú famózny...
Bota jménem Melichar (1983)
jednoduché a top ,čo kedy Troška natočil...
Slovácko sa nesúdí (1975) (seriál)
morava krásna je , výkony p.Krónera a Velena sú skutočne historické ...