Recenze (241)
Smrtihlav (1998)
Nechápu, jak může být tahle blbost spojována s Matrixem. Je to sice dobře obsazený film, ale herecké výkony mi nepřijdou nijak slavné. A co nechápu, jsou efekty. Některé, vypadají moc dobře a jiné vypadají jako ze Supermana z roku 1978. Nic proti Supermanovi, ale efekty byli teprve v pubertě. Rozhodně Smrtihlav nepatří mezi filmy, které si pustím opět.
Hitman: Agent 47 (2015)
S úplným hodnocením si počkám na lepší kvalitu filmu. Ale každopádně se mi první Hitman líbil víc. Herecké výkony v tomto filmu nebyly nejlepší a i příběh nic moc. Upřímně jsem víc fandil záporákovi Zachary Quintovi, než hlavním dvěma postavám.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Průměrný akčňák. Podle mě to byl nejslabší díl. Škoda ho. Většina akčních scén je už v upoutávce.
Poslední rytíři (2015)
Je to až moc podobné 47 roninům. Začátek je pěkný, pak opět zrada na pána, střed opět vykreslení rozprášení armády a rodiny a nakonec pomsta, která musela přijít. Ale bohužel je to celkově zdlouhavé a nudné. Škoda
Noční běžec (2015)
Film kde Liam umře je zajímavý, ale tenhle je i jinak zajímavý. Stará garda a Harrisem v záporné roli je taky něco. Je to pěkný film podobně, jako Non stop. Mrkněte a uvidíme
Blood and Bone (2009)
Pěkné bojové scény, jak už se dalo u Whitea předpokládat. Ale jinak příběh a to okolo bylo dost chabé.
Život je život (2015)
Příběh je dost nudný a ani vysněné scénky Vetchého to nevylepší, ale celý film je doslova propletený vtipnými scénkami, nebo hláškami, které film staví mimo klasické nezáživné filmy. Po dlouhé době český film, který stál za cenu lístku.
Ant-Man (2015)
Humor, ještě více humoru, akce, napětí a... humor. Zapojení ho filmu postavu Falcona z Avengers bylo velice příjemné i občasné zmínky o nich. Bylo to velice povedené z hlediska komiksového příběhu i z hlediska grafiky. Vážně jsem se bavil a ani chvíli nenudil. Vřele doporučuji všem fanouškům Marvelu.
Focus (2015)
Nuda. Dost mě to zklamalo, už v půlce filmu jsem se nudil. Je to nudný film s několika zvraty, ale ty jsem vůbec neprožíval. A konečnou zápletku jsem odhalil předem. Škoda, těšil jsem se
Nepolapitelní (2015)
Díval jsem se na to jen kvůli parkouru a jen parkour tam byl pěkný. Jinak celý film stál za... Takže pokud se vám parkour tak moc nelíbí, tak si tento film ani nestahujte.