Recenze (227)
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
Nekoherentní filmovej průjem přisvícenej digitálním sluníčkem v každym rohu záběru, kterej fyzicky bolí sledovat i poslouchat. Ty tři tóny, složený nejspíš hloupou umělou inteligencí, skoro způsobujou krvácení zvukovodu... 1/10
Injil (2021)
Jednoduchej ale strašně efektní kidnap napínák bez jedinýho hluchýho místa... 7,5/10
Kdo mi jde po krku (2021)
Sheridan po lobotomii vypouští další otřesně béčkovou ubohost, která chvílema hraničí s parodií. To duo zabijáků s pistolema na kuličky je jak z Bláznivý střely, Angelina ve volný chvíli běhá po louce slalom mezi bleskama, do toho mezi stromama cválá zmatená těhotná pani na koni a v pozadí úplně zbytečně hoří digitální les, kterej vůbec nikoho nezajímá. Prostě nehorázná slátanina jejíž scénář nemoh bejt delší, než tahle recenze … 2/10
Klan Gucci (2021)
Scénáristickej brak, kterej se nedá poslouchat ani jako kulisa při vaření, natož u toho sedět dvě a půl hodiny a čumět, jak ze sebe všichni tlačí ten italskej přízvuk... 4/10
Krvavě rudé nebe (2021)
Ten let, kdy vaše letadlo unesou teroristi, ale naštěstí jsou na palubě i upíři, tak pohoda. Nejlepší vampire inferno od 30 days of night ... 7/10
K zemi hleď! (2021)
I believe that‘s called a Bronteroc... 8/10
Mayday (2021)
Velká metaforická audiovizuální nádhera o nekonečném boji proti týraní na ženách... 8/10
Mil Colmillos (2021) (seriál)
V Kolumbii si jen tak mimochodem natočili svůj nepřiznanej Resident Evil, kdy hovno vlítne do větráku hned v půlce prvního dílu a začne strašnej jungle gore fest. Je to béčkový, občas trochu laciný, ale díky svojí intenzitě se to dá sjet na jeden zátah. Stejně jako poslední hra… 7/10
Mortal Kombat (2021)
Poloamatérskej fan film sestříhanej nějakou umělou inteligencí, která nejspíš složila i ten soundtrack. Všechny rvačky naprosto postrádaj dynamiku nebo jakoukoli údernost. Prostě parta ňoumů ve srandovních kostýmech mezi srandovníma a lacinýma kulisama poskakuje za strany na stranu a ty tři krvavý fatality to fakt nezachráněj. Neskutečná nuda s úplně stejnou dávkou debility, jako původní film … 2/10
Napětí (2021)
Absolutně nejlepší strašení od prvního Insidious! Všechno krásně pomocí kamery, zatraceně znepokojivejch výjevů a toho nejděsivějšího soundtracku, co jsem snad slyšel ... 9/10