Recenze (170)
Nepřítel před branami (2001)
Zaujímavá "naháňačka" dvoch nepriateľských sniperov, a samozrejmé vyhráva horko-ťažko dobro.8/10
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Priemer. Momentálne som prišiel z kina a moja jednoznačná odpoveď bude spĺňať moje očakávania = priemer. Začiatok filmu mi pripadal celkom sľubne (hororová atmosféra, "lekačky") no potom to akoby stále upadalo a upadalo. Koniec mi vôbec nesedel, a už vôbec mi nepripadal strašidelne. Čo sa týka atmosféry som spokojný, je porovnateľná s jednotkou, možno o niečo viac krvy, no napätie SKORO také isté. Niektoré "strašidelné" scény sú celkom dobre doplnené celkom slušnou hudbou. Odporúčam film pozerať v 3D to je asi najsilnejšia stránka tohto filmu, skvelé 3D efekty. Moje hodnotenie je 6/10, aj tomuto hodnoteniu dopomohlo fakt len to, že som to pozeral v kine a v 3D, inak by ma to asi ani kúsok nenadchlo.
Zlo (2012)
Milujem found-footage horor style. Keď som sa dozvedel že Slováci budú natáčať horor tohto typu, tak samozrejme moja prvá reakcia bolo prekvapenie, lebo som neveril, že urobia niečo čo je aspoň priemerné a ako pozerám, tak som ich podcenil. Vôbec som nečakal takúto dobrú hororovú atmosféru, pár "lekačiek" a už vonkoncom, že sa aj kúsok zasmejem. Príjemné výkony hercov, ktoré vyzerali občas kúsoček amatérske, ale tá skvelá atmosféra v druhej polovici filmu to všetko zakryla. Vo filme sme si mohli všimnúť dosť odkukané scény od Grave Encounters, ale mne to vôbec nevadilo. Obyčajne by som dal 3 hviezdy, no keď vezmem do úvahy, že na slovenské pomery je tento film vynikajúci, musím dať tie 4 hviezdy! :)
Těžká dřina (2011) (pořad)
Veľmi slabá "kópia" Dirty Jobs. Niektoré práce, ktoré tam vidíme robím bežne doma a dáko sa pri nich extra nenarobím. Napr. v jednej časti pílili konáre stromov pomoci motorovej a ručnej pílky, to je ťažká práca?? Ach...
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Sylvester Stallone: ,,Tá vec patrí do múzea."; Arnold Schwarzenegger: ,,To my všichni." .. tieto slová zazneli už ku koncu filmu, no čo sa týka hereckých výkonov týchto pánov v tomto filme, určite to tak nieje. Ako som už spomínal, herecké výkony v tomto filme boli na totálne na najprofesionálnejšej úrovni, ale čo iné sme mohli čakať?? Pri filme som sa celkom dobre bavil, proste žiadne zbytočné zdĺhavé scény, od začiatku sa išlo proste na vec. Totálne pohodový "filmík". No na 5 hviezd to podľa mňa nieje... 8/10 :-)
Karateci Kız (1974)
Oh my god!
Únos (2006)
Určite pobaví asi každého, ale podľa mňa až moc predvídateľné.
Cedulky (2008)
Tak toto je fakt krásny "kraťas". 10/10
Pro ptáčky (2000)
Niektoré krátke filmy mi pripadajú lepšie ako daktoré celovečeráky. For the Birds sa Pixaru fakt vydaril, pretože je to krátke, rýchle a vtipné. 8/10
Mrazík (1964)
Vianočná klasika :)