Recenze (7)
A co dál... (1979)
Po tomhle filmu sem si taky připadal jako Ital :D
2001: Vesmírná odysea (1968)
Opravdu velmi nudné nějak to celé nechápu o čem to vubec má být
Věc (1982)
Solidní nářez, skvělá hudba atmosfera chodicí hlava mě dostala :)
London (2005)
už jenom kvuli Jessice se stojí nato kouknout a ty hlašky !!!Nevahejte :)
A-Team: Poslední mise (2010)
Tohle je pecka Sharlto Copley je fakt magor ktemu další banda skvělích hercu nadherná Jessica(mám proni slabost )a akční nářez je tu
Godzilla (1998)
Pamatuji když sem byl malí jak sem si před televizí hrál na vojáky a snažil se zabít Godzilu pro mě to má svoje kouzlo :)
Radio (2003)
cuba hraje jak o život :) Ed sympaták méné jak 4 hvezdy temu dát nejde