Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Avengers (2012)
Jakožto milovník marvelovek a jejich filmových zpracování jsem se na to tak těšil, že jsem ho shlédl hned 2x v prvním týdnu, kdy jsem měl možnost. Dějově to do sebe s ostatními kusy komixových hrdinů dobře zapadá. Nechybí ani nějaký ten vtipný žert a ani chvíle kdy má divák upustit nějakou tu slzu. Finálová společná bitva, je moc vyvedená i přesto, že z ní vyčnívá nezapomenutelná fráze po boji Hulka s Lokim: " A weak God! 99%
Trestná lavice (2005)
Všemocný (2011)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Příběh rytíře (2001)
Temný rytíř (2008)
Iron Man (2008)
Film, na který se dokážu dívat stále dokola i přesto, že jsem ho viděl nejmíň 20x. Nedokážu si představit, že by Iron mana hrál někdo jiný. Downey je v ní prostě skvělý. Ve filmu podle mě snad pomalu nic co divák chce nechybí. Akční hrdina x záporák, krásná asistentka, vtipné scény při testování obleku a více.. Není co vytknout - 95%