Recenze (85)
Krvavá nevěsta (2019)
Tak to je hodně trapný, za Samaru dám alespoň jednu hvězdu, jinak strašná pitchárna
Pompeje (2014)
Tady jsou zase chytrolíni, kteří umí asi všechno, ale přitom mají opruzené prdele z toho sezeni u pc a hatí filmy, které by sami určitě natočili úplně skvěle, no jo závist je svinstvo. Až vyděláte točením filmů 50 miliard, tak pak suďte. Pěkný den všem 😊
Black Water: Abyss (2020)
N. U. D. A.
Ghosts of War (2020)
Kyle skvěle!
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
verbal souhlas
Atlas mraků (2012)
Nechápu tohle hodnocení, taková píčovina a je to v červených číslech. Ať žije Pat a Mat!
Joker (2019)
Tleskám ve stoje na nejvyšším mostě ve světě bez zábran.... Joaquin ÚŽASNÝ!!!
Slunovrat (2019)
Je to vskutku úžasná kravina :-D umělecké dílo pro feťáky :-DDD
Černobyl (2019) (seriál)
Jared a Stellan na výbornou.
Bumblebee (2018)
John Cena není herec, nemám slov