Recenze (85)
Prokletí (2021)
Trochu nadhodnotím, po dlouhé době pěkně natočený horror. 🙂
2012 (2009)
Avengers se můžou jít vycpat, neskutečné efekty, píčovina, ale neskutečně zábavná 🙂
Zelená míle (1999)
Neznám lepší film, skvěle vybroušený diamant, který strašně dává na prdel všem rádoby mega skoro filmům. Nesmrtelný zážitek!
Paroží (2021)
Deprese obecná...
Kick-Ass (2010)
Za Chloë dám dvě
Xtremo (2021)
Wow
Tiché místo: Část II (2020)
The Last of US 🙂
Jako v bavlnce (2020)
No hodně slabá ruská mafie 😆
Box Room (2014)
To mně poser na holý záda. Píča ve zdi nebo zazděná píča, synek ho měl asi hrubý, jako štyl od rýča. 😄
Forrest Gump (1994)
Asi začnu běhat s krevetama a naučím je hrát ping pong.