Oblíbené filmy (10)
Trainspotting (1996)
jedno slovo - potěšení. prostě moje potěšení a jejich pohovění... skvostná adaptace špičkové knižky, absolutní bomba a můj top1.
Mrtvý muž (1995)
trip za nevyhnutelnou osvětou s nejlepší atmosférou a omamnou kytárkou, která to celý hází ještě dál.
Takoví normální zabijáci (1994)
hadí jed rozmíchaný brokovnicí na skle televizní obrazovky. intenzivní jako nejčistší fet, nekompromisní jako hlaven mířící mezi oči. jízda, jejíž svědci budou ještě dlouho vyprávět.. a přitom vlastně romantika..
Acid House (1998)
nikdy jsem v boha nevěřil víc
Vetřelci (1986)
dobrá ženská umí zavařit okurky, ale vasquezová umí zavařit i dveře!
Big Lebowski (1998)
hrajeme na úrovni...
12 opic (1995)
životní role všech tří hlavní postav. ohromnej biják
Panna a netvor (1978)
dá se věřit člověku..?.. kouzelná pohádka s totálně strhujícím spojením hudby a obrazu a místy opravdu překrásnými dialogy. srdcovka, nádhera
Magická hlubina (1988)
hloubavý a přitom i prostě zábavný. docela obyčejný a přitom zcela unikátní. vůně moře jako by se dala cítit. závěr opravdu nesmírně těžce chytá za srdce a přitom je to tak jednoduše jasné... naprostá nádhera
Arizona Dream (1993)
willy wonka a pouštní diy továrna na sny. nebo na rybí čokoládu. a taky na auta.. každopádně ovšem na náladu.. (mimochodem neskutečně skvostná je tu music)