Recenze (940)
Tajemství Sulphur Springs - Nick of Time (2023) (epizoda)
Minus jedna hvězdička za totálně naivní vyřešení hlavního problému, to je amatérizmus nehodný celé série! Jinak super.
Tajemství Sulphur Springs - Scream Time (2023) (epizoda)
Minus jedna * za šílenou, nepřirozenou a naivní Ruby.
Tajemství Sulphur Springs - Time Is Not on Our Side (2022) (epizoda)
Skvělé zakončení série. Tedy když víte, že je další :-).
Hardyho chlapci - Série 3 (2023) (série)
Přestože byla většina epizod slušných, zkazily to poslední tři. Tak mizerný závěr si to nezasloužilo. A tak je možná dobře, že je to poslední série a možná ani tak moc nevadí, že třetí sérii oficiálně na disney+ (ani jinde) s cz titulky neshlédnete.
Hardyho chlapci - A Wild Ride (2023) (epizoda)
Asi je lepší, že to je poslední sezona. Snaha o wireless Matrix i všechno ostatní je fakt trapné. Poslední dva díly nejhorší z celého seriálu, celou sérii to sráží téměř do odpadu.
Hardyho chlapci - At the Old House (2023) (epizoda)
Prakticky zbytečný a naivní díl, tohle jim nežeru.
Hardyho chlapci - A Strange Inheritance (2023) (epizoda)
Tohle vypadá na zajímavou závěrečnou sérii :-).
Osada - Epizoda 5 (2023) (epizoda)
Ta jedna hvězda je ani nevím za co, asi z lítosti. Trapnost nade vše. Jenže ono už to ani není vtipné, jen trapné.
Přání k narozeninám (2022)
Kdyby to bylo méně bláznivé a trochu více pravděpodobné, bylo by to hezčí. Ale i tak se mi to celkem líbilo. Jako oddychovka a moc o tom nepřemýšlet. I když děj to nějaký má. Potěšil Klus a celkem i ostatní.
Osada - Epizoda 4 (2023) (epizoda)
Na Kolečkovo fekály začínám být alergický. Párkrát jsem se zasmál, ale jinak je to ve své podstatě vlastně pěkná debilita ... :-). První řada měla vyšší úroveň, ale jinak to asi dokoukám.