Recenze (4)
Román pro ženy (2004)
Film u kterého jsem řval smíchy. Ale to co předváděla moje žena, to se popsat nedá. Vlastně rušila, protože jsem ji občas musel okřiknout. Stejně si myslím, že sousedi došli k závěru, že máme první ve sportce. Víc takových filmů. Jooo a tu první, tu bych taky bral.
Chicago (2002)
Muzikál nemusím, ale tenhle je něco spešl. První pokus o zhlédnutí ukončila rodinná hádka. Při pohledu na zpívající bachařku jsem utrousil něco jako " vidíš a ty pořád blbneš s dietama". Podruhé jsem se už raději díval sám.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Nedokázal jsem od toho odejít. První díl jsem si pustil ve čtvrtek večer a v pátek ráno škemral u šéfa o dovču. Naštěstí mi ji dal. Jinak bych dnes hledal práci, protože od Prisonu by mě nedostala ani představa hladovějící rodiny.
Vztekle tvá (2005)
Dovolím si upozornit Kleopatru, že ten KOCOURKOV je pointa!! Což vyplývá i z českého překladu DRUHÁ STRANA MINCE. Obyčejný filmeček signalizující, že Kevin nepatří do důchodu. A výborná Joan Alenn. Naštvat bych jí nechtěl :-).