Recenze (104)
Příběhy z úlu (2010) (seriál)
Sakra, ďalší seriál ktorý len vychováva z detí blbcov a odopiera im realitu. Asi si už disney neuvedomuje že tie deti to sledujú každý deň a o chvíľu im to zničí život.
H2O: Stačí přidat vodu (2006) (seriál)
Ako malý som to pozeral čo je asi prekvapujúce na chlapca. Príbeh zaujímavý, a mám na to dobré spomienky. Bol to jeden z posledných disney seriálov na ktoré sa dá pozerať. =D Ale vždy niečo ešte môže prísť čo není také staré a bude to mať pre všetkých rovnaké kvality. No ak ešte vytvoria ďalšiu sériu tej Hannah tak si ten kanál už naozaj vymažem.
Alenka v říši divů (1999) (TV film)
Na to že je to dosť starý film je to celkom dobré. Rád si to pozriem znova a to že to má dabing ma dostalo, hlavne kôli tomu že sa triafal do úst. Teda je to dobré. Ale Timovu Burtonovu to neprekoná, aj keď Tim Burton svoju spravil nedávno a mal lepšie prostriedky to teda je samozréjme.
Sněhurka (2012)
Príbeh je dosť prázdny. Strieda sa iba les a hrad. Film sa mi ale aj tak páči. Môžem sa zasmiať a je to celé také milé že sa to stane jedným z filmov čo si rád pozriem. No však za zbytočne predĺžený príbeh čo je príliš prázdny dám len 4. http://recenzie.svetu.cz/