Recenze (384)
Černé ovce (2006)
No, pri jednej scéne som vypukol záchvatom rehotu. Rozdelím film na dve polky - prvá bohová zábava. Trefný humor, šecko. Monotónnosť a pseudozombie v druhej ma odradili. Potom ma to už nebavilo. Opäť bezvýsledna produkcia.
Černočerná tma (2000)
Keby z toho bol naozaj Alien3 a votrelci by nelietali, tak možno aj za 4*.
Červený drak (2002)
Že sa má robiť remake? Len to, prosím, nie. K filmu: už to nie je Silence, ale keď sa na to spätne pozriem, tak to je asi iba jediný mínus.
Četa (1986)
-„I love this place at night, the stars. There's no right or wrong in them. They're just there.“ Silné slová, silní chlapi. Odporne sa zas rieši propaganda a patriotizmus, Platoon nie je žiadna hračka a bezvýsledný film pre platiace masy, je to spoveď, myšlienka a pointa, obrázok bezvýchodiskového stavu vo vietnamskej vojne. Autentickosť a dôraz podpísali v neposlednom rade talentovaný scenáristi, muzikálny Delerue a Oliver Stone zo zástupom bezkonkurečného kastingu.
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Dej fem ten fek, fem fek. Nebo te roftfilim na fufky!
Ďábel v těle (2012)
Koľko toho ešte bude krucinál? A že preskakovanie démona je originálne? To sme všetci zabudli na The Exorcist?
Den nezávislosti (1996)
Pre niekoho dokonca vtipné, pre mna spomienky na detstvo a vizualne ohromna jazda s mimozemstanmi.
Deratizátor (2009) (seriál)
Tento clovek ma nejnepotrebnejsie zamestnanie na planete :)
Detroit Rock City (1999)
Každý fanda kapely sa k tomuto filmu isto dostane (a priam by som to nazval povinnosťou), medzi komédiami priemer, plus je u mňa samozrejme príbeh (okolo Kiss), no na 4* je to určite málo.
Dětská hra 2 (1990)
O mnoho viac akcie a pôvabnejšie masky, no chýba ten jedničkovský šmrnc.