Recenze (65)
Spaceballs (1987)
Jen pro zajímavost: mladá Daphne Zuniga mi silně připomíná Jennifer Lawrence a to nejen podobou ale i hlasem.
Neposlušní (2014)
Velmi inteligentní a dospělý film.
Podezření (1941)
Moc pitomá postava Joan a moc špatná postava Caryho. Toto jsem si vážně nepředstavovala. Opravdu překvapení. Herecky fajn, jen ty role nebyly podle mého gusta.
Králova řeč (2010)
Že Colin Firth měl být mladší bratr to nebylo vůbec zjevné. Dosadit do role staršího bratra Pearce byl omyl. Každý normální člověk by poznal tu věkovou nerovnost. To se tvůrcům nepovedlo a mě to zklamalo. Jinak poctivý a dojemný snímek s úžasným Firthem.
Batesův motel (2013) (seriál)
Tak to se moc povedlo. Skvěle natočený seriál, herecké výkony jsou úžasné, i když Highmore mě ze začátku moc nenadchl. Postavy jsou pěkně vykreslené. Pro mě byla překvapívá některá zjištění, která mě do toho děje nesmírně vtáhla.
Velký Gatsby (2013)
Takové moc přeumělkované, hudba trochu nehodící se, ačkoliv kostýmy byly nádherné. Jinak zrežírovat Fitzgeralda se docela povedlo. Herci obstojní.
Světla ramp (1952)
Naprosto úžasný a dojemný film. Limelight je zajisté skvost jeho dlouhé a krásné kariéry. Chaplin je prostě legenda.
Hannibal (2013) (seriál)
Skvělý seriál, který mě jednoduše dostal. Originální zločiny, skvělý děj. Pan Dancy je šikovný herec a i šikovně vypadá. Mikkelsen je Hannibal jako vyšitý. To se prostě povedlo.
Jak prosté (2012) (seriál)
Elementary není tak špatné, ale něco tomu prostě chybí. Taková kriminálka na odreagování, ne moc náročná na myšlení a pobavíte se i u toho. Johny Lee Miller je skvělý herec a miluji jeho britský přízvuk.
Pan Verdoux (1947)
Do děje jsem se dostala, tak v polovině filmu. Hlavně díky Martě Raye, která Chaplinovi zdárně sekundovala a konečně jsem se začala i bavit u filmu. Chaplin je prostě génius.