Recenze (60)
Zelený sršeň (2011)
Film nebyl výborný, byl jen dobrý. Ale myslím že to stálo za to.
Pařba na třetí (2013)
S komedií jsem nadmíru spokojen. Podle mého názoru to bylo skvělé zakončení celé trilogie. Film obsahuje vtipné scénky, které jsem od něj čekal :) A i zpracováním se mi velmi líbil
Burani v Hollywoodu (2008)
Na Youtube Ryana Higu sleduji, protože mi jeho videa přijdou originální a vtipná, ale tento film je oproti jeho videím naprostý odpad. Dávám 1 hvězdičku pouze za to, že se ve filmu objevil Ryan a Sean. Film má nespočetně málo herců, až to vypadá, že v LA nikdo kromě vlasatého uklízeče nežije.
Babovřesky (2013)
Nechápu jak může mít takový film takovou návštěvnost. Absolutní hloupost. 2 hodiny ztráty času, film mi nic zajímavého nepřinesl. Rádoby humorné scénky byly tak trapné až to bylo skoro k pláči. Co scénáristi dělali při práci opravdu nevím.
Digimon (2000)
Jasná parodie na Pokémony. Pokémoni jsou super, ale tohle ? Na to nemám sílu :D
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Velmi se mi líbilo. Ve 3D vypadá opravdu dobře, ale příběhem na první díl nemá.
Pár nenormálních aktivit (2013)
Sice jsem se u filmu v některých scénách hodně nasmál, ale jinak je film naprosto stupidní. Jen za vtipné scény dávám 2 hvězdičky.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Nemohu říci že je film špatný, ale zároveň není ani nejlepší. Film je docela propracovaný, ale po hodině a půl se už začínáte nudit.
Skyfall (2012)
Dle mého názoru se jedná o nejpovedenější bondovku co kdy vyšla. Posuďte sami
Benga v záloze (2010)
Film mam rád, chvíli je vtipný, směju se, ale chvíli je zase docela trapný. A té trapnosti je tam víc než vtipu, bohužel.