Recenze (11)
Interstellar (2014)
Nechci být zbytečně vášnivý k tomuto snímku. Ani mě tak netankují táhlé sekvence a romantická politika... to odsouvám na druhou kolej. Z pohledu fantazie o nekonečném vesmíru, kde hledáme život, mě snímek velmi oslovil. Probudil ve mě totiž zvědavost s otázkou "A co kdyby". Možná je to pohádka pro dospělé, která končí dobře, má i svého padoucha a zachránce... ale z mého pohledu tvůrčího nápadu, dřiny a ukázky možnosti nemožnosti, hodnotím tento snímek, jako jeden z nejlepších sci-fi film poslední doby.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Sorry jako :D .... Od dětství jsem fanda a milovník Hvězdných válek. U druhého dílu nové ságy jsem čekal, že se konečně něco dozvím o tom panu hraběcím...nedozvěděl, páč ho přepůlili. Dějová linie trochu nudná.... A Leia Organa, jako čarodějnice? A ještě jí pohodlně bez podtlaku otevřou.... o bože :) to snad ne. Co na snímku bylo nejzajímavější je příběh Luka a Ray a podivní vztah Ray s Benem....romantika a otevřený další možný děj. Nemám k tomu co více říct... :)
Angelika (2013)
Zklamání! Původní Angelika má své kouzlo, svůj styl. Kostýmy, jak z levného pornofilmu, věkový rozdíl je až přespříliš. Ach jo...proč.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Mohl bych klidně napsat pár kritických řádků (primitivní monology, "půvabná a krásná" princezna, zbytečné prostoje v ději, apod.) Toto rozebírat nebudu. Nejsem zastáncem těchto filmů, ovšem tvůrci se podařilo, že se mi dostal pod kůži a film se mi natolik líbil, že si rád pouštím některé povedené scény jen tak znovu. A i přes zjevné nedostatky, které jistě píší v komentářích ostatní hodnotitelé, dávám plný počet.
Resident Evil: Odveta (2012)
Jsem fanda Resident filmů s Millou. Ovšem tento mě zklamal, nudil jsem se a vůbec mě nebavil příběh - ucourané, nepřesvědčivá japonská agentka, neustále utíkající děj do několika směrů, čert aby se v tom vyznal....pomalu si říkám, že je to tak akorát a hrdinka by mohla konečně dokončit svojí misi i za cenu, že z ní bude zombie a někdo jí ustřelí palici.
Gravitace (2013)
Famózní!
Scary Movie 5 (2013)
Můj komentář by nepřidal žádnou jinou hodnotu, než co jsem zde početl. Jsem fanouškem tohoto žánru a tak hodnotím 2 hvězdy - hlavně z důvodů nečekaných scén u kterých jsem se opravdu zasmál a vynechání zvracejících scén až tedy na ten kroužek :)
Elysium (2013)
Velmi zajímavý příběh. Musim říct, že na vesmirne stanici by se mi moc libilo :-). Od zacatku do konce to šlo. Az na jednu drobnost, dej byl misty příliš dlouhý.
Prometheus (2012)
Kdo by neodolal myšlence cestovat tak dalece vesmírem a potkat se stvořitelem nás lidiček na planetě Zemi. Charles Darwin by byl jistě překvapen :-) .... Jsem milovníkem Vetřelců a závěr tohoto filmu mi pokazil celý zážitek, v hlavě mi kolovala myšlenka "Takže si za ty neřády můžeme sami?". Celkově a stručně. Zajímavý nápad - efektní zpracování - děsnej robot :-D - nelogické nakažení - na konci měli všichni zemřít (bohužel zůstali dva).
Princ a pruďas (2011)
Moje první slova? "No ty w*le!" Koukal jsem snad na parodii Harryho Pottera s Pánem prstenu? Fantasy má zůstat ve svém šuplíku a nevstřebávat ostatní prvky z blbých komedií. Přesto musím dát jedno plus --> dokoukal jsem film do konce.