Recenze (314)
Ricky Stanicky (2024)
chudák William H. Macy :-)
Nene (2022)
tak tohle fakt NENE
Lékořicová Pizza (2021)
takřka nekoukatelné
Baby Driver (2017)
příště více Jona Bernthala!!
Spider-Man: Homecoming (2017)
tenhleten snědej "trotl" z Grandhotel Budapešť (Tony Revolori) jako Flash?? to jako vážně??
Deadpool (2016)
díky pane Reynoldsi :-)
Ant-Man (2015)
vždycky se najde kokot/kretén/debil/hefoo kterej zapomene na předpremiéru zdarma, a zbytečně vyfoukne dalšímu kokotovi/kreténovi/debilovi/pearl_jamovi fleka v kině - moc díky!!!
MasterChef Česko - Série 1 (2015) (série)
děkuji :-)
Nebezpečné pokušení (2015)
prkno Reeves...... jo a už dlouho jsem neměl chuť někoho zamordovat jako ty dvě šílený čubky!!
Cesta ven (2014)
respekt!!