Poslední recenze (14)
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Druhý diel CA bol o poznanie dynamickejiší a nabúchaný akciou, aj keď na margo prvého treba dodať, že tej akcie tam pomenej vzhľadom k priebehu byť aj muselo. To že R. Redford bude na konci za podrazáka sa dalo vyčítať už na začiatku, ale film ako taký ušiel rýchlo, nuda tam ani nebola, len čo ma mrzí, že Winter Soldier, tam bol za celý film asi 15min, čo je na záporáka veľmi málo... 7/10
Thor: Temný svět (2013)
Neviem o tom, že MARVELS má licenciu na Star Wars, ale asi má, lebo toto sa k tomu veľmi približovalo. Herci ako tak... Nebyť Malekitha a tej ich elfštiny (tá bola vynikajúca), tak dam hviezdy len dve... Inač to bola čistá nuda...
Muž v ohni (2004)
Chcel som dať 4*, ale z odstupom času som zistil, že vlastne pri pozeraní filmu som sa ani na chvíľku nenudil... D. Fanning to vie naozaj zahrať a Denzel mi je po chuti, ako som sa k filmom dostal... Pomsta je sladká a v takom prevední, ako ju predvádza Washington je ešte sladšia... 9/10