Recenze (626)
Labyrint: Útěk (2014)
Film s velkým potenciálem. Škoda jen, že se jdu teď začíst do knihy, abych to alespoň pochopil a mohl se tak těšit na pokračovaní.... Zaplaťbůh za tu holku aspoň:)
Equalizer (2014)
Muž v ohni 2. Zároveň je zde na dvojce i stupeň nasr**** Denzela Washingtona, což není na škodu....
Lucy (2014)
Luc Besson, co tobě se v té hlavě honí, a že na to utáhneš ještě starého Morgana, šílená patlanice... Aspoň že se v tom Luc nepatlal moc dlouho a z těch 90 minut jsou 10 titulky.....
Interstellar (2014)
Go F*** yourself Planetarium, Interstellar for the win...... Mrouskal jsem si od začátku do konce. Opravdu velkolepá podívaná. Počínaje triky, střihem, zvukem, konče skvělými hereckými výkony. Smekám před Nolanovými, opět.
Hvězdy nám nepřály (2014)
Nenásilné příjemné usměvavé a samozřejmě dojemné..... Dva velmi sympatičtí teenageři, na které je radost se koukat, byť jim ,,hvězdy nepřály´´......
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Neokoukané prostředí, herci jako Murphy, Anderson, Neill, skvělá muzika, hromada bitek, ostré ženské, asijský nevěstinec, banda drsných kočovníků, taliánů, sázkařů. A pod tím vším BBC:) Jako joooo
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Eva Green táhne jinak dosti průměrnou první sérii, uvidíme, co přijde dál.....
Make Your Move (2013)
Derek Hough je dobrý do tanečních soutěží v TV, ale herecky je to špatné, na Boa se hezky kouká, ale herecky to není o moc lepší, prostě špatně zahraná pohádka....
300: Vzestup říše (2014)
Bože ti Athéňané jsou tak nudnííííí.......
Jménem krále (2009)
Nevím, ale názory, že jde o dobrou historickou detektivku opravdu nesdílím. Od začátku je děj velmi předvídatelný a viník je i pro nevšímavého diváka zcela jasný, neboť je to divákovi podsouváno na každém kroku. Stále jsem čekal na nějaký zvrat, že mi režisér tento názor vyvrátí a bude z toho ještě něco zajímavého, ale ne. Herecké výkony jsou také slabé a málo uvěřitelné (popravdě kdo by co věřil paní Issové). Režisér Nikolaev má jistě na víc, o čemž nás již přesvědčil například v Báječných letech či v novějších Lidicích. Proto takové zklamání:(