Recenze (557)
Predátor: Kořist (2022)
Som velky "fanusik predatorizmu" (jedneho mam aj nakresleneho na ramene)...mozno aj preto som k vacsine predatorovskych filmov dost prisny...mam pocit, akoby sa tieto filmy stale dostavali do ruk nejakych amaterskych zacinajucich tvorcov a vacsina filmov s Predatorom posobi skor ako nejake Fan movies...tak tomu je aj tu...v style, uz doslova otravnej Girl power fashion, tu mame emancipovanu indiansku teenagerku proti , asi tiez mladickemu a neskusenemu, az diletantsky hlupuckemu Predatorovi...sceneria fajn, ani gore nechyba, ale je to cele robene doslova v style celej, detsko orientovanej Disney filozofie...
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Nechcelo sa mi povodne do toho…dlhocizne casti vsak postupne odkryvaju a vysvetluju pribeh, ktory vygraduje v grandioznom “season finale”…
Ms. Marvel (2022) (seriál)
Po prvej casti, ze somarina, potom, ze ok, posledny diel vsak len potvrdil moju intuiciu, ze ide o gender/race equality promo seros pre teenagerov… s paradnou bollywood hudbou…ale som za, multikulti mi nevadi…hlavne nech je Peace…
Muž z Toronta (2022)
Super buddy akciou nabuchana komedia…
RRR (2022)
Ked Ta uz nudi kukat na presladene marvelovky a ine hollywoodske blockbustery, bollywood Ti dovoli nabazit sa sviezosti, akcie, pribehu i radosti…megasuper…
Super-Blb (2022)
Super svieza a podarena parodia na marvelovky…
Spider-Man: Homecoming (2017)
Na druhykrat este lepsie…batman vs spiderman scena je ubercool
Seveřan (2022)
Skoda, cakal som viac, dostal vsak len spinavy, mytologicko-etnologicky film s jednoduchym dejom a nevyraznymi postavami…
The Sadness (2021)
Hoci to vyzeralo na masakralnu blbinu, ma to, v istom slova zmysle, svoje caro…zaverecna/titulkova pesnicka je pecka…
Bod varu (2021)
Netusil som, ze film, odohravajuci sa cely “nad hrncami” v restike, moze byt tak napinavy a doslova narvaty akciou, hoc bez jedinej kvapky krvi, bitky, ci vystrelu…pomohla tomu aj kamera a strih na “jeden” zaber… ,,delicious”