Recenze (82)
Bod obnovy (2023)
Nápadité efekty i téma. Bohužel naprosto příšerný výkon hlavní herečky. Celé to poslal minimálně o hvězdu dolů. :(
Den po dni (2023) (seriál)
Silné téma natočené zdlouhavě nudným způsobem. Autoři chtěli ukázat sílu tragédie a tak do každého dílů dali mnoho dlouhých záběru unavených lidí. Bohužel to dílům nejvíc škodí. V samotných epizodách se vždy odehrají přesně jedna až dvě věci / zajímavosti a zbytek děje je bohužel tak nějak o ničem. :( Japonci jsou zde vykreslení jako samostatně nemyslící bytosti čekající na pokyny, které nepřichází. Nikdo se neumí o ničem rozhodnout a většinu filmu jen sedí a na něco čekají. Slušelo by zkrácení na 1/3 a přidat trochu akčnosti. Ideálně natočit stejnou formou, jako byl seriál Černobyl.
Resident Evil: Odveta (2012)
Veliké zklamání. Nesmrtelné postavy střílející z bezedných zbraní do náhodných zombie. Asi víc k tomu nelze napsat. :(
Jsem matka (2019)
Miluji filmy, kde poslední scéna úplně změní význam celého filmu. Vlastně film do té doby vůbec nedával moc smysl a byl to úplný tucťák vhodný tak na 2-3 hvězdy. Podle mě tento film moc lidí nepochopí. Nedivím se nízkému hodnocení. Pokud ale člověk dával pozor a zpětně si film v hlavě promítne, musí ocenit promyšlenost celého díla.
Old Guard: Nesmrtelní (2020)
Musím ocenit, že konečně film, kde se nesmrtelnost bere jako prokletí se vším, co k tomu patří. Děj je tuctovej, o tom žádná. Ale mě se to líbilo :)
Hardcore Henry (2015)
Kdyby natočili mlýnek na maso, jak mele maso a teče u toho spousta, ale spousta krve, mohli by to pojmenovat Hardcore Henry. Ve "filmu" bylo pár zajímavých myšlenek. Byl i suprově natočený. Jako točit celý film z první osoby... super nápad. Rozhodně ale tento film už nepotřebuji nikdy znovu vidět. Dal by se totiž zkrátit na 5 minut a i to by bylo příběhově až moc. Leda.... že by Hardcore Henry byla parodie. Pak to bylo geniální. Vzít pár kámošů, otevřít pivko a jít se bavit potoky krve.. :D
Dirk Gently's Holistic Detective Agency (2016) (seriál)
Dost ujetý!!! Ale proč ne. Když to člověk přijde a přenese se přes to, tak je to vlastně super!
Déšť (2018) (seriál)
Dokoukané celé a závěr to celé kompletně zabil. Myšlenka seriálu je zajímavé, ale bohužel je seriál celý hodně utahaný a v každé další sérii víc a víc o ničem. Třetí série je doslova ztráta času :-(
Díra (2019)
Úžasný nápad i zpracování. Škoda toho otevřeného konce :(
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Úžasný western! Opravdu krásné dílo skvělé zpracované a záhrané. Bohužel celé ho zničí poslední 3 minuty filmu. A to doslova!!! :(