Recenze (8)
Koruna - Série 6 (2023) (série)
Skvělé finále! Hlavně druhá půlka této série byla opravdový mistrovský kousek, který už se dnes jen tak nevidí. Děkuji!
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Od té doby co to převzal Disney tak Hvězdné války šly do kopru a tohle je vrchol !!!
For All Mankind (2019) (seriál)
Absolutní překvapení roku! Po vlažném začátku až k absolutnímu vrcholu. Skvělé herecké výkony. Drama jak v kosmu tak i na zemi. Prostě pecka :-)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Velké zklamání! Očekával jsem něco nového, nové nápady, invenci, ale příběh a scénář je jedna velká slátina a selanka! Sázka na jistotu. Zase se najednou z ničeho nic objevilo nějaké impérium,, s odkazen na nacisty. Nový imperátor a hvězda smrti, která je větší než ta stará, mladý kluk, který si hraje na Vadera. Holka, která v sobě náhodou objevila sílu a umí to se světelným mečem jak starý Obi-van, voják impéria, který si řekl, že bude najednou ten hodný, atd. atd. Prostě trapný. Vzali původní díly a udělali to skoro jako přes kopírák. Vidím za tím jen snahu vytřískat peníze na zavedené značce, nic víc. Vytratil se také espirt George Lucase a jeho vyprávění "scifi pohádky pro dospělé". I když se Abrams snažil, tohle se opravdu nepovedlo a z očekávaného filmu roku se stalo zklamání roku. Je to škoda, takhle zmařit tak velký potenciál!
Až po uši (2014) (seriál)
Velice příjemná oddechovka, která nás pobavila a strávili jsme u tohoto seriálu několik pěkných večerů. Vynikající Hynek Čermák !!
Temný případ (2014) (seriál)
Výborný herecký výkon Matthew McConaugheyho, myslím že by si za tuto mini sérii zasloužil nějakou hereckou cenu. Tímto se u mě zařadil mezi pány herce. Woody Harrelson mu zdatně sekunduje. Pomalu se odvíjecí temný příběh zasazený do nehostiné a depresivní krajiny jižanské Luisiany. Příběh je nejenom o vyšetřování rituálních vražd, ale také o životním příběhu hrdinů, jaký může potkat každého z nás.
Predestination (2014)
Bylo první vejce nebo slepice?... Kohout.... to hovoří o celém filmu. Já myslím, že kohout to nebyl :-)
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Moje srdcová záležitost, jako kluk jsem na tom byl v kině, nádherný zážitek