Recenze (5)
Nespoutaný Django (2012)
Naprosto jednoznačně 5 hvězd, u scény s pytlema sem se smál, až sem se rozbrečel...
Králové ro(c)ku (2006)
Zasmál jsem se všehovšudy jednou. Pro mně něco mezi odpadem a 1 hvězdou. Tohle už nechci vidět.
Piráti na vlnách (2009)
Naposledy mi takhle zlepšilo náladu Mamma Mia...asi sem trošku ulítnul na filmy o hudbě... Musím dát 5 hvězd !
Temný rytíř povstal (2012)
Epické zpracování asi nejlepší trilogie (fandové Pána Prstenů prominou), jaké jsem kdy viděl. Nolan v zádech s Zimmerem excelují ve zpracování (hlavně ústřední motiv Banea v kombinaci s "batmanovským soundem"...wow!). Třebaže byla "dvojka" možná ještě o chlup lepší, jasná volba za 5 hvězd. Jedině jsem snad postrádal "Batmobil", aby mě trochu poškádlil, i když "Batvznášedlo...taky slušný! Moc, moc mě tenhle "novodobej" netopýr ba!
Gangy New Yorku (2002)
Zpracování špatné, vyvažované jen Daniel Day-Lewisem v roli mača (možná ještě Gleesonovi sem tu roli věřil, ostatní bída a nouze). Na to, jaké chvalozpěvy jdou na tenhle natahovaný a nudný film...za 3 hvězdy, víc určitě ne.