Recenze (5)
Úplně debilní zprávy (2018) (pořad)
Chci kozi 😂😂😂
Jedna noc (2016) (seriál)
Přijde mi to jako film co jsem viděl tak 4 roky zpátky. Byl to polský film a bohužel nevím název. Jen se upravilo pár detailů, ale základ byl stejný. Když tohle pominu, tak seriál je absolutně nezáživný a to hlavně kvůli dlouhým záběrům nikam a o ničem. Kdyby se vymazaly tak seriál ztěží vyjde na 3 díly a je z toho film.
Inferno (2016)
Od knihy celkem hodně vzdáleno! Kdo četl bude hodně zklamán. Celkově nic moc...opakující se věci...soundtrack od Zimmera taky horší...a celkově když to vezmu a srovnám s tímhle Šifru mistra Leonarda, která se povedla, tak Inferno je slabší bondovka kde luští křížovky! Jedna hvězdička za Toma Hankse. Bohužel.
Míň je víc (2015) (pořad)
Dám jedna, jen kvůli tomu, že jsem se zúčastnil a bavilo mě to. Má to své mouchy, ale co ne kritiku potřebují všichni, ale rozhazování rukama moderátora se dá už i předvídat - za každé rozhození si dát panáka, tak na konci pořadu jsem pod stolem :-D .
Godzilla (2014)
Nehoráznost! Béčkové herecké výkony a vše kolem! Ani na oddech to není...už mě dlouho nenaštval žádný film jako tenhle!