Oblíbené seriály (10)
Kosmos - časoprostorová odysea (2014)
Tohle je opravdu vyjímečná krása. Jak vizuální tak informační.
Nabídka (2022)
Pro zvídavé publikum oživlých obrázků příjemně obohacující. Seriál, který se vryje pod kůži a zůstane tam, a ani nechcete aby mizel.
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Pavlíku, tohle byla jízda...
Black Books (2000)
Bernard: „Který dospělý chlap vyrábí vojáčky z pečiva pro své ranní vejce a pak je rozděluje na oddíly?” Manny: „Jen z legrace.” Bernard: „Opravdu? Nevadí, když jednoho sním?” Manny: „Nešahej na plukovníka! Naštvalo by to zbytek mužstva.”
Čtvrtá hvězda (2014)
Prušinovský, Kolečko, Dejvické divadlo. Já se opravdu bavil. A ten kdo dokáže druhé pobavit, má můj obdiv.
Brickleberry (2012)
"Jsi pravý opak Stephena Hawkinga! Tělo zdravé, mozek na sračku!"
Futurama (1999)
Bender Bending Rodriguez, nejlidštější postavou v daleké budoucnosti je robot. Turanga Leela, tak tu bych sprasil vážení i s tim jednim okem a i přesto, že je kanalizační mutant. Philip J. Fry, sám sobě dědou. Dr. John E. Zoidberg, hóóódně chudej doktor. Amy Wong v hranym filmu by mohla bejt třeba Lee Se Young, proto taky chápu že s ní Fry i Bender šukali. Celý je to prostě ušitý přesně na míru pro Pavlíka.
Případy 1. oddělení (2014)
Marešovi věřim a díky němu mam na policajty trošku jiný pohled. A Bolek je excelentní.
Fauda (2015)
Pavlíku, to sis to užíval viď. Po skouknutí jsem otevřel Forsytha a vrhl se na Boží pěst. Vim, že je to úplně něco jinýho...ale to prostředí mě k tomu donutilo. Fakt svěží vítr v seriálové tvorbě.