Recenze (269)
Braindead - Živí mrtví (1992)
Za tento filmový počin si Jackson zaslúži "minimálne" 10 oscarov! :D
Centurion (2010)
Oveľa vydarenejšie ako OROL 9.LEGIE. Centurion ani chvíľu nenudí, má rýchly a dynamický dej. Slušné hektolitre krvi. Dobrý film.
Pot a krev (2013)
Waaaaau napätie vrcholí a vrcholí a prááásk! Super ani chvíľu som sa nenudil!!! Naozaj vynikajúce herecké výkony ešte aj od takého emotívneho dreva ako je Rock. Naozaj super. Fantázia :)
Námořní pěchota (1990)
Veľmi veľmi dobrý film s dobrým spracovaním. Charlie Sheen je frajer a do úlohy veľmi dobre sadol a Michael Biehn je ako stvorený pre vojenské postavy.
Pád Bílého domu (2013)
Novodobé B-čko ktoré sa mi páčilo oveľa viac ako White House Down s Channing Tatuom.
Občan X (1995) (TV film)
Naozaj kvalitný TV film to treba uznať, ale zas až také dobré to nebolo.
Vetřelec ³ (1992)
Mám pocit, že tento diel Votrelca je o niečo máličko slabší ako predchádzajúce dva. Je tu vidieť menej prepracovaný scenár a kameru. Ale aj tak je to veľmi dobrý film kde oceňujem atmosféru a prostredie v ktorom sa film odohráva. Postavy sú sympatické a veľmi dobre sadli do svojich úloh. Za 5 to nebude pretože dvojka bola za 5. Ale 4 sú maximálne zaslúžené.
Jeskyně (2005)
Priemer s dobrým začiatkom, skvelou atmosférou a kokotským koncom.
Pád do tmy 2 (2009)
Škoda, že cítim silené stvorenie tohto filmu po skvelej jednotke. Ale kvalitou môžem povedať, že ničím nezaostáva za jednotkou. Ale predsa je to o niečo slabšie.
Pád do tmy (2005)
Po opätovnom pozretí filmu som musel zvýšiť hodnotenie na 4 hviezdičky. Naozaj aj keď ide len o obyčajnú vyvražďovačku nechýba tu hustá atmosféra, hektolitre krvi, slušné herecké výkony a fakt dobrý dej z rýchlym spádom. Pri tomto filme sa človek nenudí ani na zlomok sekundy. Jednu hviezdičku uberám len kvôli tomu, že je to vyvražďovačka s ktorých sa dnes nakrúcajú tucty.