Recenze (18)
Westworld - Hádanka sfingy (2018) (epizoda)
Na začátku 2. série jsem byl trošku rozpačitý, že dojde ke změně charakteru a stane se z "postapokalyptická" show. Nicméně to vypadá, že show nabírá obrátky a objevuje se ještě více nezodpovězených otázek než v první sérii.Také potěšilo, že Man in Black dostal konečně více prostoru. Za mě zatím nejlepší díl 2. série.
Rudá volavka (2018)
Film stojí někde na pomezí mezi špionážním thrillerem a psychologickým dramatem. Ikdyž se jedná o řemeslně kvalitně zpracovaný kousek, tak ho sráží na kolena příliš pomalé tempo, nedostatek jakéhokoliv vývoje postav a průměrný herecký výkon Jennifer Lawrence, která bezmála dvě a půl hodiny zkrátka neutáhne. Každopádně se jedná o zajímavý pohled na práci ruských státních složek a z hlediska špionážních filmů a lehký nadprůměr.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Pro mě zatím po kresleném Star Wars: The Clone Wars nejhorší díl série, Kylo Ren jako hlavní padouch působí spíše směšně a nevyrovnaně, u příběhu chyběla nějaká nosná linie. Řemeslně se však stále jedná o mistrovský produkt, ikdyž tradiční fanoušky může být zklamáním.
Anthropoid (2016)
Na tento film jsem se opravdu těšil, bohužel však přišlo hořké zklamání. V okupované Praze, to vůbec nevypadalo, že se nějaká okupace koná a parašutisti hned druhý den vyrazí na večírek a každému z odboje na potkání říkají, že jdou sundat Heydricha. Filmařsky skvělé, bohužel je tam příliš mnoho faktických chyb. 40%
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Jako fanoušek Star Wars jsem návrat ságy očekával s rozpaky, ale The Force Awakens rozhodně nezklamala, spíše predčila očekávání
Železná srdce (2014)
Ikdyž se filmu nedá upřít snaha a válečné jatka opravdu stojí za to, nemohu se zbavit pocitu určité prvoplánovosti. 60%
Jméno růže (1986)
Velmi nápadité zpracování středověké detektivky :)
Pacifik (2010) (seriál)
Ze začátku docela nuda, poslední díly jsou však mnohem zajímavější. Rozhodně patří do nadprůměru
Juno (2007)
Komedie se zajímavou zápletkou, která mě bohužel příliš nechytla
Bourneův odkaz (2012)
Ač jsem byl velice zklamaný po geniální Bourneovské trilogii, kvality tohoto filmu se nedají upřít.