Poslední recenze (5)
Útěk ze Sibiře (2010)
Film, kde se putuje, putuje, putuje, umírá, putuje, umírá, putuje, putuje a putuje. V první třetině se mi zdá děj kapku zmatený, ale ty dvě nastávající to naštěstí vyzdvihují svým vzpružením, dramatizací a šťastným koncem. Můj dojem při naskočení závěrečných titulek?...zajímavá podívaná s tou pravou atmosférou cesty za svobodou.
Cyberbully (2011) (TV film)
Velmi dobrá podívaná, která nenudí ani minutku. I když jsem se sama do situace, v jaké se ocitla hlavní hrdinka, nikdy nedostala, tak je mi toto téma blízké. Možná je to proto, že mi je 18 let a na podobných stránkách také nějaký ten čas strávím a leckdy se až pozastavuji nad tím, co někdo může ze své klávesnice vůbec dostat. Každopádně na Emily a její herecké výkony se krásně kouká a určitě nejen u mne si po tomto parádně šplhla. Jen mě trochu zklamal přeameričtělý a přehappyendovaný konec. Ale jinak palce hore.
Elisa z Rivombrosy (2003) (seriál)
Divím se jak špatné hodnocení tento seriál sklízí. Já do něj byla dříve pěkně zažraná. Herci byli charizmatiční, prostředí nádherné a hlavně 1. série stála za to. Navíc Fabrizzio byl vážně krásnej chlap. Za mě hrdých 5 hvězd.