Recenze (22)
Jarní prázdniny (2009)
Mne sa to strasne pačilo.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Super animak. Tie leňochody sú naj.
Zoolander No. 2 (2016)
Strašne som sa na to tešil no z výsledku som pomerne sklamaný. Od príbehu som čakal oveľa viac. Podľa mna Will a Kristen boli naj. :)
Deadpool (2016)
Super komedia.
Krampus: Táhni k čertu (2015)
Strata času
Zabijáci ze střední (2005) (TV film)
Takúto katastrofu som už dlho nevidel heh..
Scary Movie 5 (2013)
Jedna hviezda za Charliho...
La tormenta (2005) (seriál)
Strata casu
Sonny ve velkém světě (2009) (seriál)
Prva seria sa mi pacila no druha vôbec nie...
Zakletá Ella (2004)
Anne H. to velmi pristane v tomto filme, milujem ju v takychto ulohách.