Recenze (114)
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Přiznávám se, že jsem se původně obával toho, že se bude jednat o jakási malá česká Akta X. Naštěstí jsem se mýlil a příjemně jsem se bavil u satiry na dobu, která je už naštěstí již dávno za námi.
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Seriál o tom, jak "díky" nemoci sice vysoce inteligentní, ale arogantní idiot k rozumu přišel. A jsem rád, že i díky mým poplatkům ČT natočila tento seriál. Jsem totiž přesvědčený, že u konkurence by tento seriál nevznikl.
Aristokratka ve varu (2024)
Jako fanoušek Bočkovy série o Aristokratce bych mohl vytknout rozdíly oproti knižní sérii, vezměme si např. Denisku, která byla málo trhlá a v jádru hodná holka, která pak vše zachrání, ale čert to vem, film byl příjemný a to, že se většině diváků nechtělo jít domů a raději ještě chvíli poseděla u dvojky vína, je toho důkazem.
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Na rozdíl od mnohých, mně se táto pohádka líbila. Záporáci byli záporní, kladní hrdinové trochu trhlí, zamilovaný vodník je v jádru poctivec od kosti. Je pravdou, že táto pohádka nebude patřit k zlatu české kinematografie, ale rád se na ni časem podívám.
Cesta do Rokycan (1981) (TV film)
Manželská logika dohnaná do geniální absurdity.
Jan Žižka (2022)
K tomuto filmu jsem se dostal, až když ho vysílali v televizi. A chtěl bych touto cestou poděkovat kolegovi z práce, že mi ušetřil peníze za vstupné do kina. Herecky dobře obsazený film, ale výsledek? Bída a utrpení. Pokus o akční film, ale celkový dojem? Nic moc.
Eliška a Damián (2023) (seriál)
Nejlepším recenzentem je moje manželka, která má velice v oblibě romantické filmy a seriály. První díl okomentovala slovy "ono se to teprve rozjede", v polovině druhého dílu raději přepnula na jiný program a to u sledování televize žehlila prádlo. Poslední šanci tomuto seriálu dala v 9. či 10. díle. Vydržela cca 10 minut a pak si raději na DVD přehrávači pustila první díl Ptáků v trní. Suma sumárum, to,že seriálem opovrhla i taková milovnice romantických filmů jako je moje manželka, by mělo být pro Primu jasným ukazatelem toho, že se jedná o paskvil nejhrubšího zrna.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Která dvojka dokáže být lepší než jednička? Terminator
Terminátor (1984)
Poprvé jsem měl tu možnost vidět Terminatora na bůh ví jaké kopii, kdy byl obraz i zvuk dost mimo (a to nemluvím o "dabingu" mluveném jedním mužem), tak jsem si málem cvrnkl do kalhot... Ano, to je temné sci-fi , tohle můžu... Dnes ten film vidím snad po sté a stále nacházím nové a nové momentky, které mě dokáží strhnou7.
Volha (2023) (seriál)
Dávám 5 hvězd... A proč? Snad proto, že jsem v té době prožil polovinu života a že si pamatuji, že mnohdy ten, kdo se vydával za kamaráda jim nemusel být. A tento seriál tu dobu, sice s nadsázkou, ČT přesně ztvárnila.