Recenze (159)
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Sam som prekvapeny ako sa mi to pacilo:)
Riddick (2013)
Lepsie ako som cakal.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Ked tak premyslam,neviem si predstavit co by reziser mohol spravit lepsie,takze Kudos Benovi Stillerovi.Pocit dobrodruzstva je navodeny vyborne,ale na to,ze takmer vsetko je vo filme jednostranne prijemne,je ten film prilis konkretny aby sa mi pacil viac,malo tam byt pre mna viac abstraktnosti a snovosti.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Po 10 rokoch som zabudol aky uzasny tento film je.Moj naj vojnovy film vsetkych cias.
Divoši (2012)
Zo zaciatku som bol nateseny,ako lahucko sa film pozera a tesil som sa na nejaky zvrat ktory bude stat za to.Nestalo sa...Je to lahky nenarocny,zabavny a plytky film.Niektore scenky hlavne ku koncu mi pripadali az beckove,co by sa podla mna oliverovi stonovi stavat nemalo.
Hello Herman (2012)
73 percent tento film???Sorry za vyraz ale vam uz jebe vsetkym?Ja mam rad mma,ale preto nebudem davat filmom o mma dobre hodnotenia ak su to zle filmy!!!Jednu hviezdicku davam za darryla z Walking dead ale zbytok je...sted idioti ludia,tomuto filmu sa smeju aj sami americania,tak sa spamatajte.TOTO TU JE VAZNE ZLY A SLABY FILM.
Nepřítomnost (2011)
Niekto z vas tu prirovnaval tento film s genialnym jazerom mungom-preco?Jedina suvislost je maly rozpocet.2 plne hviezdicky za ten pocit nevysvetleneho tajomna,ktore funguje bez toho aby to posobilo debilne nelogicky.Ale inak je vsetko zle.Smial som sa na tom ze babu s velkym zadkom,ktora podla toho ako to vyzeralo bezala prvy krat v zivote,ukazovali dost casto akoze si rada zabeha...:)Toto nie.
Hra na hraně (2013)
No co napisat?Affleck nech reziruje,hrat proste nevie,co sa tyka Justina Timberlaka-alpha dogovi a tomu filmu s milou kunis som dal 5 hviezdiciek,ale na takuto rolu nema.Zaujimavy namet,ktory netrebalo scenarom tak dokazit.Najslabsie 3 hviezdicky ake som kedy dal.
Expresní zásilka (2012)
Velmi hlupy,a tym padom pre mna aj velmi zly film.Pravdepodobne najhorsi film,ktory ma v hlavnej ulohe takeho znameho herca ako joseph gordon levitta.Asi najhorsie zahrany zly policajt akeho som vo filmoch videl.Bez niektorych bicyklovych nebezpecenych scen by to bolo len za 1 hviezdicku.
Defendor (2009)
Da sa:)