Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
Pro mně je toto ten nejlepší seriál co znám. Můžu na něj koukat pořád dokola a nikdy mně neomrzí. Všechny ty vtipné díly dokážou bezpečně zvednout náladu a naopak ty smutné, včetně závěrečného filmu rozbrečet.
Červený trpaslík (1988)
Stranger Things (2016)
Dva a půl chlapa (2003)
Hra o trůny (2011)
Přátelé (1994)
Planety (1999)
Teorie velkého třesku (2007)
Sherlock (2010)
Tom a Jerry (1940)
Výborný animák. Jako malé dítě sem u toho vysedával pořád dokola. :D