Poslední recenze (152)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Na můj vkus málo slow motion záběru a příběh až moc originální... Ještě horší než první díl.
Aquaman a ztracené království (2023)
Film si na nic nehraje, celou dobu drží tempo a hlavní dvojice si sedla. Finále proti jedničce dost komorní, zakončení vzhledem ke stavu universa ucházející. Určitě si to nezasloužilo takový „hejt“, který všude byl... Na základě toho o * víc.
Avatar: The Way of Water (2022)
Tolik potencionálu, ale ne, uděláme „nonsense blockbuster“, kde se budou všichni chovat přesně podle šablony a předvídatelně až to bolí... Vypadá to epicky, ale to je bohužel všechno.
Poslední deníček (4)
Christopher Lee
Rest in peace...
May the force be with you.