Poslední recenze (13)
Gravitace (2013)
Ze začátku to vypadá velmi dobře. S postupem času je ale jasné, že se jedná o další variantu - USA jsou nejlepší, USA zvládnou vše! Pokus o vážnou atmosféru mi přijde směšný.
Arrow (2012) (seriál)
Je to strašná blbost, která mne ale hodně chytla. Koukám už na druhou sérii, která je podle mne lepší než ta prvá. Je to opravdu velká oddychoka, nad kterou nelze moc přemýšlet. Pobavíte se ale velmi dobře. Za sebe mohu doporučit.
Já a robot (2013) (seriál)
Almost Human je dobrý seriál. Rozhodně tento počin patří mezi ty lepší. Koukněte na to a jistě zklamaný nebudete.