Poslední recenze (118)
Sakamoto desu ga? (2016) (seriál)
Konečne niečo osviežujúce, nábeh na najlepšiu vec sezóny.
Netoge no jome wa onnanoko dža nai to omotta? (2016) (seriál)
Ako to totálne ničí. Bolo mi trápne za všetky postavy dokopy a zasmial som sa max 2 krát za epizódu. Škoda, potenciál to určite malo. Drop po dvoch častiach.
Gočúmon wa usagi desu ka? - Gočúmon wa usagi desu ka? (2014) (série)
Dlho som Gochuusu odkladal, bolo jasné že to nie je nič svetoborné. Vďaka celkom silnej fanúšikovskej základni som sa však dostal ku veľa materiálom, ktoré ma prinútili dať tomu šancu. Nič prekvapivé sa nastalo, príjemne to však padlo, jedna časť denne k večeri. Čudné je že aj napriek tomu že je seriál zameraný na Chino, , a Chino je nadpriemerná loli, príliš som si ju neobľúbil. U mňa dominovali skôr Sharo s Rize. Seriál sa mi ale aj tak dostal pod kožu, aj napriek častým trápnym scénam, a myslím že druhá séria mi neublíži. Trochu nadpriemer s pár zaujímavými postavami a úžasným dedkom zajacom. 4*