Poslední recenze (34)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Příště si radši vydlabu obě oči tupým nožem než se znovu koukat na dvě hodiny naprosto nereálných záběrů, přehnaných efektů a milionu dalších hovadin. Nestalo se mi za celý život, aby nějaký film tak hrubě urážel mou inteligenci.
Stážisti (2013)
Google je kamarád, týmový duch může i outsiderovi pomoct k vítězství a všichni, kdož máme dostatek píle a pevné vůle, můžeme zažít americký sen a dokázat vše co chceme - takové je ve zkratce poselství filmu. Jasně, na první pohled hovadina a v celém filmu nenajdete ani 30 vteřin, během kterých byste nenarazili alespoň na jedno klišé, ale... záleží na tom? Přece jen člověk z neznámých důvodů nemá nějak potřebu film vypnout a přece jen je to o trochu menší blbost než se dalo čekat. Takže, zapněte DVD, vypněte mozek, otevřete brambůrky a prostě si odpočiňte. Občas je to potřeba, ne?
Gravitace (2013)
Efekty, grafika a neuvěřitelný důraz na detail, toť pozitiva na straně jedné. Nepřítomnost příběhu, několik - i pro laika - evidentních blbostí a jakékoliv chybějící vyvrcholení však těch pár plusů snadno srazí k zemi. V 3D Imaxu nepochybně zážitek, ovšem jinak film který kromě pár hezkých záběrů nic jiného nenabízí. A jak nám už kdysi ukázal Avatar, grafika ještě dobrý film nedělá...