Recenze (42)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
R.I.P. Star Wars :-(
Sněhulák (2017)
WTF??? Lip by to snad natocil i Zdenek Troska.
Blade Runner 2049 (2017)
I takhle se da zprasit Blade Runner. Prisel jsem do plneho kina a odchazel z prazdneho.
Vetřelec: Covenant (2017)
Je to horsi, nez Prometheus. ...a to je co rict.
Rammstein: Paris (2016) (koncert)
Bohuzel v kino verzi oproti puvodnimu koncertu chybi nekolik zasadnich songu jako Amerika nebo Ich will, ale i tak je to paradni zazitek.
Preacher (2016) (seriál)
Pilot nic moc. S komixem nesrovnatelne 😏
Čarodějnice (2015)
Už dlouho jsem se v kině takhle nenudil. Jediný, kdy jsem se u filmu bavil bylo, když jsem viděl lidi, jak se během filmu zvedaj a odcházej domu nebo na pivo.
Spectre (2015)
Po nepovedeném Skyfallu končně zase pořádná Bondovka. Od pětihvězdičkového hodnocení dělí pouze ta příšerná úvodní píseň, která se spíš hodí na Šlágr TV.
Chutně a levně s Láďou Hruškou (2014) (pořad)
Zlatej Babica!
Godzilla (2014)
To si snad tvurci delaj prdel, ne? Na to se neda divat!