Recenze (297)
Tváře v davu (2011)
Porad stejna pisnicka, nula za scenar a vubec trapas a pet za Mílu. Takze s odrenejma usima to zprumerujem za jednu. Jo holt xichty jednou, ale nejsou vse. Je to spatny...
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Scena s F117 to uz je hodne drsnej bizar tedy.
Dobrá Voda (1982) (seriál)
Ten Hanicinec je dobrej idiot! Jak to prozival, strasny peklo.
Divoké včely (2001)
Boze to je snad sci-fi, takle snad lidi ani nemuzou zit. Ehm zivorit. Hnus.
Posádka v ohrožení (1979)
Naprosto neskutecna fenomenalni posledni tretina. To nemohli myslet vazne ani v ty dobe. Legendarni scena s opravou trupu a smerovky a letu, to bude mit clovek pred ocima do konce zivota.
Očista (2013)
Ten zkurvenej negr to na konci cely zkazil. Mohlo to bej ok, Takhle se tomu prosim pekne zdaleka vyhnete.
Wing Commander (1999)
Po vsech strankach tezkej pruser. A takova to byla pekna hra.
Dokonalý únik (2009)
Nekonecna nuda v pekny prirode, do pulky az nesnesitelnej cajdak, ke konci se jakstaks rozjizdi a to i diky solidni hudbe. 3* s odrenejma usima z toho jedna tradicne za puvabnou Mílu.
Bunkr smrti (2008)
Tak jako na amaterskej film to uslo.
Skinwalker Ranch (2013)
Jedna za mutanta a druha za krasnej talir na konci a to je sakra malo, jinak trapas nevidanej, nekonecne nudnej a navic to ve skutecnosti bylo uplne jinak achjo. Plne se ztotoznuju s komentem Ketri. Presne tak to citim! Maj to v makovicich to takle hrotit zrovna nahodou ke konci to jooo. Jo a ta Erin Cahill to je tip spis do porna, ne do found footage stylu.