Poslední recenze (8)
Nadace (2021) (seriál)
Hodnoceno po 2 sezónách. Základním předpokladem k tomu si tento skvěle vypadající seriál užít je absolutní neznalost knižní předlohy a tolerance k cheesy Deus ex machina zvratům. Pokud to zvládnete tak je fajn.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Kdyby neexistovaly předchozí 2 filmy a člověk neměl postavy už v oblibě tak jasné 2 hvězdy. Velké zklamání a nechápu místní hodnocení kolem 85%. Ze 150 minut by to chtělo a velice snadno šlo sestříhat na 120 minut. Zápletka a scénář pluje asi tak jako Jack Sparrow na člunu v prvním díle Pirátů... do přístavu jen tak tak suchou nohou. Vysílačky tu jsou pro okrasu, techno udělátka z předchozích dílů Rocket asi někde ztratil a většina postav měla mozkovou mrtvici a IQ jim spadlo velmi blízko k hodnotě Draxe. Hudba která byla v předchozích dílech ikonická a skvěle seděla k akci, tu až na 1 výjimku je dost mimo. Největším kladem tak klasicky je vizuál a pak vedlejší postavy Adama, Kraglina a Nathan Fillion.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Legendární sci-fi fenomén. Slavnou otázku zda Star Wars či Star Trek beru jako soutěž o druhé místo.