Recenze (286)
Nejbizarnější zvířecí dvojice na světě USA (2015) (TV film)
Roztomilé a dojemné.
Americký táta - Dvoustovka (2016) (epizoda)
Miluju tyhle postapokalyptický díly.
Stranger Things (2016) (seriál)
Kulervoucí! Zajímavý, přitažlivý seriál, který za mě bohužel není na 100%. Má našlápnuto ale malinko se míjí s mým gustem. Zejména vyvolává víc otázek než zvládá odpovídat a je tam pár slepých uliček v ději. Napínavé to bylo, ale ne tolik jako například Dexter. Tady jsem v pohodě zvládla odolat nutkání pustit si další díl. Postavy jsou ale velmi sympatické a celkem propracovaně se vyvíjejí jejich charaktery.
Americký táta - Nepostradatelní (2014) (epizoda)
Nejlepší byl ten závod, kdo poslední doběhne ke zdi. :D To bych si taky chtěla někdy vyzkoušet.
Michael Jackson: Earth Song (1995) (hudební videoklip)
Za mě je to jeho nejlepší song i klip. Je hodně emotivní, intenzivní, pravdivý a má poselství. Mě spolehlivě naskočí husí kůže a ženou se mi slzy do očí a podle komentářů nejsem sama.
Comeback - Bez kláves neodejdu (2011) (epizoda)
Jeden z mých nejoblíbenějších dílů, Polášek je TOP.
Meghan Trainor feat. John Legend - Like I'm Gonna Lose You (2015) (hudební videoklip)
Nesmírně miloučká záležitost. Think pink while it rains!
Svět plazů a obojživelníků (2008) (seriál)
Jedním slovem: "nunu."
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Ale já se fakt bavila!
První život (2010) (seriál)
Další biologický orgasmus. A to Dejvidovo smlouvání o cenách zkamenělin bylo rozkošný.