Recenze (63)
Bydlet proti všem (2021)
Často není pořádně rozumět zvuku filmu a taky by nebylo od věci textově (titulky) představit jednotlivé mluvčí, co v dokumentu vystupují. Téma super, dokument důležitý.
Hádkovi (2022)
Tohle byl zvláštní zážitek. Vlastně mi to přišlo jako dobrý nápad, ne úplně špatný scénář, ale zpracování na první dobrou - lidi se hádají, žánr filmu není jasný. Vtipné to není, spíš protivné, dlouhé a stále se opakující. Nadhled, stylizace nula. Kéž by tam obojí bylo, najednou by ta rodinné tragikomedie mohla mít mrd, takhle se jen snaží být něco, ale co - těžko říct. Méně takových filmů, ideálně žádný.
Docent (2023) (seriál)
Celkem dobrý - jen Ondřej Vetchý furt jen křičí a Tereza Ramba je tak nesnesitelně přes čáru, až je člověk rád, když jí konečně pachatel picne a ona KONEČNĚ zmlkne.
Trojúhelník smutku (2022)
Levičácká představa o tom, jak si bohatí ani neumí rozdělat oheň. Hloupé, zdlouhavé, nudné.
Král Šumavy: Fantom temného kraje (2022) (seriál)
Super natočené, výborné herecké výkony - jen jakoby té sérii chyběl jeden či dva díly. Prostě to skončí - příběh není dořečený (a přitom by možná stačilo pár vět, kterými celý příběh začíná...), velká škoda. Po Ivetě další promarněná příležitost pro VOYO.
Whiplash (2014)
Nějak mi nepřijde chytlavé koukat skoro dvě hodiny na film, kde obrovskou roli hraje lidské hovado a epesní čůrák, který zneužívá svou moc, ničí lidské životy i duše, uráží své žáky, je rasistický, předpojatý, zneužívá informace a ve výsledku z vyznění příběhu vychází jako dobrý borec.
Cena za něžnost (1983)
Film mě zcela minul. Větší část příběhu vypráví o nevzdělané sebestředné náně, co si naseká děcka s nemožným chlapem, pak ho podvede, následně udělá hysterák, že on údajně podvedl ji, vše řeší před děckama, které i bije, ale pak se zjistí, že má rakovinu a divák si z toho má sednout na zadek, ale paní je tak nesympatická (a nepochopitelná), že si vlastně přejete, aby už zemřela a skončilo to. Její matka je o něco menší zrůdka, ale stále tedy fest zrůdka. Nechápu, proč by mě měla zajímat - jediné, co je na ní fajn, je to, že spí se zajímavým chlapem, což je ve výsledku vlastně dost neuvěřitelné. Zcela nechápu vysoké hodnocení filmu, za mě utrpení bez přesahu.
Jitřní záře (2022) (seriál)
Velmi dobré. Jen někdy mně přišlo, že některé postavy jsou podané zkratkovitě/černobíle - věřím, že sociální pracovnice (Veronika Žilková) mohla také jednat dle svého nejlepšího vědomí a svědomí, nemuselo se tlačit na to, že je to maloměšťácká pipinka. Obecně bych řekla, že kéž by se z tématu poučily obě dvě strany - ti, co žijí ten běžný normální život, by si mohli uvědomit, kolik zbytečných stresů máme kolem té nekonečné byrokracie příkazů a doporučení, a ti "alternativní" by mohli přestat nadávat na systém, který jim pomáhá (školství, zdravotnictví, sociální systém) i když oni do něj žádné peníze nedodávají. To jsou vždycky řeči o svobodě, pak si zajdou pro dávky, a pak nadávají na systém.
500 dní se Summer (2009)
Ona je sebestředná pizda, co ho trápí. A on se dlouho nechá. To je celé. Není třeba vidět.
Iveta (2022) (seriál)
Téma super, zpracování podprůměrné. Podceněný scénář. Herci mi přišli, že hrají, co mohou, a ne zle.