Recenze (52)
Tchyně (2015) (pořad)
Dávám 1* za tu komedii. Ale je to šíleně špatné. Herci neumí hrát, jsou prkenní a působí to nepřirozeně.
Les sebevrahů (2016)
Dávám jedničku za to, že konečně někde byla zmíněna Aokigahara. Ale děj? Táhlo se to, nic se nedělo, absolutní nuda. O lekačkách nemluvě. Je jich málo a stojí za nic.
Fairy Tail (2009) (seriál)
Když neberu ohled na to, že je to podle mangy, tak konec je takový useklý. V jedné minutě shrnou, co se dělo po založení Fairy Tail, kdo byl dalším mistrem a tak. Třeba bude jednou další náhled do minulosti. Mě by i zajímala dobrodružství Mavis a dalších mistrů, než jsme se dostali do přítomnosti.
Paranormal Activity: The Ghost Dimension (2015)
Asi nejlepší díl ze série.
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Tak takovejhle odpad jsem dlouho neviděla. Že to bylo strašně předvídatelné, to se ještě dalo, ale že tam každou chvíli bylo naprosto nelogické jednání... Měla jsem chuť odejít z kina, ale vydržela jsem to do konce. Nejhorší díl z celé série.
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
Ale museli se obejmout, bez toho by to nebyla akce, kdyby všechno neposrali.
Vzkříšení démona (2015)
Měla jsem taková očekávání, strašně moc mě lákalo téma oživení... Ale výsledek nulový. Nezaujalo mě to, nic se nedělo, lekačky ubohé...
DRAMAtical Murder (2014) (seriál)
Nebylo to nejlepší anime, kdo si nevšiml, že se zařazuje i do Shōnen Ai, jeho chyba. Hru jsem nehrála, ale i tak mě anime celkem bavilo. Hlavně dozvídání se o jeho přátelích a jejich minulosti. Znovu bych se asi nepodívala, ještě, že to bylo tak krátké.
Pod kupolí (2013) (seriál)
Přišlo mi, že během průběhu seriálu už začaly docházet nápady, tak to z hladomoru změnili na mimozemské drama. Jsem ráda, že to ukončili třetí sérií. Kromě druhé slabší série, finále nakonec bylo obstojné a nemusím litovat, že jsem u seriálu vydržela.
The Lying Game (2011) (seriál)
Seriál se mi zhnusil ve chvíli, kdy hlavní postavy (Emma, Sutton a Eathon) pořád kroužili mezi sebou. Vypadalo to, jako by se režie nemohla rozhodnout, komu dá přednost, než jako "románek". PLL je tomu hodně podobné, ale tak jako samostatný seriál se to dá považovat za celkem slušnou mystery hru, ve které pomaličku přicházíme na všechny spojitosti a můžeme jen hádat. Ale i přesto je škoda, že to utnuli v tom nejlepším a seriál zrušili po 10. díle druhé série.