Recenze (275)
Candy: Smrt v Texasu (2022) (seriál)
Trochu jinej pohled na případ než v Lásce a smrti i když ne o moc horší. Na konci lehký pomrkávání na diváka, jakože to nemuselo bejt tak, jak to vylíčila Candy.
Láska a smrt (2023) (seriál)
Olsenová naprosto vynikající! Podtržená jednička! Její právník byl taky dobrej řízek. O případu jsem nic nezjišťoval a tak jsem zůstal až do konce napnutej jak kšandy. Výborná série. Výbornej dabing.
Vřískot 6 (2023)
Úplně běžnou výbavou bytu je pětimetrovej hliníkovej žebřík! V jaký místnosti ho ten udata asi měl?! Do toho dialogy a chování jako pro pubertální kokůtky!
Nabídka (2022) (seriál)
Goode a Gorman jako Evans ( ta jeho vyřidílka ) a Bluhdorn ( ta jeho neurvalost ) předvedli naprosto perfektní role! Ty dva to muselo náramně bavit, a přitom hrozný hovada.
Bosch: Odkaz - Série 1 (2022) (série)
Kvalitativní sešup! Bohužel.
Bosch: Odkaz - Nadšení (2022) (epizoda)
Zatím docela slabota. Šmrnc předchozích dílů a sérií, kterej navozovala už parádní úvodní znělka, se nekoná! Vypadá to, že neměli moc peněz, ale chtěli točit za každou cenu.
Korsický případ (2004)
Jednička s hvězdičkou pro Caterinu Murinovou!
Agent (2019) (seriál)
Tu jejich špionskou klauniádu jsem nevěřil ani jedný figuře a už vůbec ne Cohenovi! Nakonec mi byl jeho osud úplně ukradenej, páč se choval jako hloupej nadšenec!
John Wick: Kapitola 4 (2023)
John Wick nabobtnal do kolosálních rozměrů a blbosti, ale stále se jedná o nadprůměrný akční film, kterej vytahuje skvělej Donnie Yen, psisko, Paint it black a Wickova skvěle nasnímaná čistka dračím dechem!
Základní instinkt: Sex, smrt a Sharon (2020) (TV film)
Nebejt Sharoniny angažovanosti...