Recenze (275)
Bosch (2014) (seriál)
Jedním dechem. 1. 'Tis the Season 2. Lost Light 3. Blue Religion 4. Fugazi 5. Mama's Boy 6. Donkey's Years 7. Lost Boys 8. High Low 9. The Magic Castle 10. Us and Them
Strike Commando (1987)
Tento film je též známý jako Cobra Force.
Fargo (2014) (seriál)
Naprosto hrůzostrašný dabing. Čím levnější, tím lepší? Těžko. Pavel Vondra dabuje asi dvacet postav a Bohdan Tůma taky tak. Navíc vedlejší role v každým díle mluví někdo jinej. Odpad českého dabingu!
Poslední americký voják (1988)
Tisící variace na Rambovy eskapády.
Šílený Max (1979)
Mahdale, Mahdale, tys ten dabing zase dokurvil. Nejlepší byl původní dabing Jozefa Nedorosta, ten sedl Gibsonovi naprosto dokonale.
Specialista (1994)
Pro mě jeden z nejlepších orchestrálních soundtracků vůbec. Škoda, že film dostal do pracek takovej neumětel.
Hlavně nezávazně (2011)
Půjdu proti proudu a dám čtyři. Nikdy jsem nechápal, proč jsou známí z Portmanový tak paf, ale musím přiznat, že tady je opravdu šmrncovní a s Kučerou ( kterýho nemám rád ) jim to fakt sedí, a bylo vidět, že si to opravdu užili.
Copak je to za vojáka... (1987)
Jak může mít tato komoušská srágora tohle hodnocení! Spousta jiných, dalece kvalitnějších filmů se k červený ani nepřiblíží. A přední uživatelé to skoro chválí až do nebes! Je to možný?!
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
Už kvůli poslednímu záběru. Ten mě pobavil.
Poslední hvězdný bojovník (1984)
Tohle jsem prvně viděl někdy v osmdesátých, samozřejmě na velmi kvalitní kazetě a od té doby ne a ne film objevit. Bodejtˇ by jo, když tomu někdo dal nesmyslný název Invaze Marsu. Ale tedˇ už mě to nebralo.