Oblíbené filmy (10)
Mlčení jehňátek (1991)
Forrest Gump (1994)
Trosečník (2000)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Amadeus (1984)
Duch (1990)
Kruh (2002)
Vždy jsem se bál koukat na horory, protože jsem se bál nočních můr. Proto jsem se na ně nikdy nedíval. Když jsem asi v 16te letech sebral odvahu podívat se na nějaký film tohoto žánru byl to právě kruh. Dokonalost a originalita filmu je nádherná bál jsem se od začátku do konce. A když to skončilo, tak ještě víc. 3 dny jsem nespal a koukal na věci jako je Madagaskar a Doba ledová abych aspoň trochu zapomenul. Odprostit se od srachu, který mi film dal se mi povedlo až asi po týdnu. Podle mého je to jeden s těch nejgeniálnějších strašidelných filmů na který se můžeme podívat. Koukám na horory teď už každý den a nenašel jsem nic tak strašlivého jako KRUH. Krom geniálního děje se musí výrazně podtrhnout atmosféra a prostředí ve filmu, které by snad nahánělo hrůzu i kdyby tam pobíhali Velikonoční zajíčci. Gore máš 1*