Recenze (5)
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Je to prostě odpočinkový seriál z českého prostředí, nevím, proč to odsuzovat, dobré obsazení, já to mám v podstatě jako zvukovou kulisu při večerních domácích pracích nebo k počítači, aspoň vím, o čem je řeč, ani na to nemusím vidět, lepší filmy si vychutnám potom v klidu na gauči. Dobrý byl teď Bruno, i když ho mraky lidí odsuzuje, já ne, já jsem se smála. Pa.
Občanský průkaz (2010)
Já jsem zrovna v této době taky dospívala, podle mě dobře vystihuje dobu, holt, kdo to nezažil, tak to vidí úplně jinak a přemrštěně, taky záleží na tom, kdo žil v jaké společnosti okolo sebe a s jakými rodiči atd. Také nám policajti rozháněli koncerty, nemuseli to být ani Plastici, ale i třeba Jasná Páka a jiné. A třeba,jak dělali kapely přehrávky před komisí, aby mohly vystupovat, to byl taky očistec. Já se nedostala na vejšku, naši nebyli v KSČ a to jsem byla jedna z lepších ve třídě a spolužák se čtyřkami ano, měl tátu ředitelem ve státním podniku, tudíž člen KSČ. Podotýkám jen, že se jednalo o stejnou školu i obor, zkoušky jsme dělali spolu, tak se to nedá svést na to, že by to posuzoval někdo jiný na jiné škole. No a jak tu někdo píše, že je to - lživá propaganda mániček- , není to pravda.
Oběti - Živnostník (2005) (epizoda)
Solidní film, skvělá hudba Pavlíčka a Sahary.
Franklin a Bash (2011) (seriál)
První díly se mi moc líbily, uvidíme dál.
Kurýr (2002)
Včera jsem si s chutí opět zkoukla Kurýra, tentokrát ve slovenštině, opět mě pobavil, dobře udělané triky, honičky, opravdu nemožné věci dobře nafilmované, člověk se i zasměje, odpočinkový film. Nefandím moc filmům s rvačkami, ale u tohoto si fakt člověk uvědomí, že jde o nadhled, tak aspoň já to tak beru a baví mě.