Recenze (132)
Wendy (2017)
Prijemny rodinny filmik, idealny na spolocne pozeranie s deckami.
Evropské kmeny (2021) (seriál)
Par dobrych napadov a postav, ale celkovo je to take nemastne neslane.
Rozčarování - Elektrická princezna (2019) (epizoda)
steampunk!
Fauda (2015) (seriál)
Izraelsko-palestinska laska je nehynuca. Sonda do blizkovychodnych zakuti vasniveho vztahu dvoch nezmieritelnych narodov. Co bolo prve vajce ci sliepka? Kto zacal prvy? Izraelci ci Palestincania? Ani po vzhliadnuti tohto serialu na tieto otazky odpovede poznat nebudete. Nadobudnete vsak istotu, ze tento konflikt s velkou pravdepodobnostou nikdy neskonci :(
Anděl Páně 2 (2016)
Mam averziu voci ceskym rozpravkam, vacsinou ide o strasidelne trapnosti, ale pri tejto som ostal velmi milo prekvapeny. Super vtipne dialogy a pekne prostredie. Niektore hlasky boli vyslovene "nekrestanske", katoliban musel zurit :-) Velka skoda toho slovenskeho dabingu, ceske filmy by sa mali vysielat v originaly. Chapem ze to bolo pre decka, ale neverim, ze by to nepochopili aj bez toho vyslovene zleho dabingu.
Pinocchio (2019)
Znepokojujúce a bizarné. Chcete vidiet Pinokia s obhorenými nohami alebo obeseného Pinokia? Nech sa páči, v tejto divnej ''rozprávke'' uvidíte nie len to.
Balada o Busteru Scruggsovi (2018)
Poviedkovy western od bratov Coenovcov a velmi prijemna zabava. Krasne sialane a absurdne pribehy, remeselne vynikajuco spracovane, k tomu kvalitna hudba. Western ako lusk.
Sociální dilema (2020)
Hrane "dokumenty" som nemal nikdy velmi v oblube. Tema je zaujimava a je dobre ze sa o tomto fenomene robia filmy, ale spracovanie poriadne pokrivkava. Tie hrane vsuvky mi vyslovene liezli na nervy niekedy.
Nekonečný příběh (1984)
Nestarnuci pribeh, nadcasove postavy (Falco!) a vynikajuca hudba (Giorgio Moroder). Funguje aj po tridsiatich rokoch.
Asi to ukončím (2020)
tak ja som to ukoncil a nedopozeral som to