Recenze (132)
Balada o Busteru Scruggsovi (2018)
Poviedkovy western od bratov Coenovcov a velmi prijemna zabava. Krasne sialane a absurdne pribehy, remeselne vynikajuco spracovane, k tomu kvalitna hudba. Western ako lusk.
BlacKkKlansman (2018)
Ten zaver, fuu. Najskor holywoodsky happyend a potom boom, realita sucasnosti.
Operation Odessa (2018)
Ako Tarzan ponorku kupoval :-)
Roma (2018)
Ciernobiely "dokumentarny" film o opustenych zenach natoceny zaujimavou kamerou.
Tuntematon sotilas (2018) (seriál)
Perkele!
Westworld - Virtu e Fortuna (2018) (epizoda)
Velmi dobra cast. Konecne sa ukazali aj dalsie casti parku.
Zelená kniha (2018)
Cely cas som cakal, ze sa nieco posere. A ono sa to neposralo :-)
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Poctiva filmarina a skvely filmovy zazitok. Spielberg to proste vie.
Čára (2017)
Na slovenske pomery urcite nadpriemer. Vyborna kamera, dobra hudba, skvele herecke vykony, velmi zaujimavy namet. Na vyssi pocet hviezd to vsak bolo malo autenticke. Chapem, ze postavy nemohli hovorit narecim, ale aby sa v cerkvi pred ikonostasom farar pozdravil veriacim "pochvaleny bud jezis kristus" to uz bolo na mna moc...
Stranger Things - Kapitola sedmá: Ztracená sestra (2017) (epizoda)
nezvyknem komentovat samostatne casti nejakeho serialu, ale tu musim spravit vynimku. tato cast bola jednoducho hrozna. normalne som lutoval, ze som stratil hodinu zivota. ta banda pankacov, ci to vlastne malo byt, bola neskutocne trapna. clovek to nechce vypnut, lebo caka, ze sa to nejak kazdu chvilu prepoji s celkom, hlavnou dejovou liniou, ale houby. nic. naskocia titulky a vam napadne len: what the fuck?