Recenze (5 588)
Arctic: Ledové peklo (2018)
Za hezke obrazky bileho snehu dam dve hvezdy. Vys nemuzu, nebot si nedokazu odpovedet na jednoduchou otazku - proc byl film vlastne natocen???
Složka 64 (2018)
Ale jo. Docela slusne odsypajici detektivka s mirnym noir nadechem (chcete-li ho videt) a s rozumnym pribehem. Zadna trapna scenaristika. Samozrejme, ze je to mirne multikulturni, ale bez toho by to uz dneska asi neslo... :) Dobra zabava na pondelni vecer. Lze doporucit.
Phantom Raiders (1988)
Tohle se da velice tezko hodnotit hvezdama, tak davam prumer. zrovna tak to mohla byt jedna nebo pet. Je to fuk. Tohle je ukazkove, totalni becko, cecko nebo snad decko... Vsechny klise jsou tam provedene na 100%, efekty katastrofalni, neustale se tam strili, vyprava tak za 5tis dolaru, scenar podle me zadny. :))) Ale i takovehle veci je treba videt...
Sputnik (2020)
Takovej ala vetrelec na rusky zpusob. Nasnimane je to samozrejme kvalitne, pribeh trosku rozdivocely, ale na to jsme si uz ruskych modernich filmu zvykli. Kdo chce vse nema nic... ;) Jinak Oksana samozrejme skvela. A nevim doted, proc se to jmenovalo Sputnik. :)
Avanpost (2019)
Moderne nasnimana akcnarna plna strileni a vybuchu. Ale jinak nic. Dej je krkolomny a ja to protentokrat ani nedokoukal...
Zlo pod sluncem (1982)
Videno vicekrat, vzdy potesilo. A navic je tam Diana... :)))
Poslední hvězdný bojovník (1984)
Tohle jsou takovy ty pohodovy osmdesatkovy scifi pro mladez. Trochu legrace, trochu efekty, trochu poselstvi... Tohle nikdy neurazi. :)))
Velký autobus (1976)
Sedmdestkova ztrestenost, tak jak ma byt.
Chlapec a jeho pes (1975)
Podivnej film...podivnej. Napul sranda, napul ne. Mladickej Don J. Mluvici pes v pohode. Proc ne, kdyz necekate nic svetoborneho. :)
Večer za 22.000 (1982) (TV film)
Celou dobu jsem cekal co z toho bude a ono nakonec nic. Tak skoda. :)))