Recenze (5 577)
Zelená kniha (2018)
Primo komedie to neni, rekl bych, ale je to moc prijemny a sympaticky filmek. Pro klidnejsi vecery lze doporucit. :)
Gentlemani (2019)
V pohode odkoukano, povbavilo. 5-
Staříci (2019)
Nezlobte se, ale me to vubec neoslovilo.
Vlastníci (2019)
Ceska komedialni tvorba poslednich let je katastrofa. Tahle konverzacka v jedne mistnosti je prece jen o vlasek lepsi nez ostatni, ktere jsem zatim mel odvahu spatrit... 3- P.S: Proc tam byla ta japonka???
Le Mans '66 (2019)
Tohle neni uplne film o autech a zavodeni (jako treba ten se Stevem), ale takovy oslavny zivotopisny americky bijak. Proto asi hodnotim trosku mene, nez bych mel... Film pro celou rodinu. :) 3+
Maják (2019)
Trosku takova ala FAMU podivana...ale na jedno zkouknuti ok. Na to, ze je to cernobily a jsou tam celou dobu jen dva herci a jeden majak...no, neusnul jsem u toho. :)
Manželská historie (2019)
Mne to nesedlo. Herci neziskali moje sympatie, naladu na manzelske krize (a pravniky kolem) jsem taky nemel a pokud budu chtit videt vztahovy konverzacni film, vratim se radsi k Woodymu...
Sicario 2: Soldado (2018)
O stupinek slabsi (nebo spis jine) nez jednicka. Ale i tak velmi slusne.
Trojí život (2018) (TV film)
Jednu hvezdu sam sobe za to, ze jsem vydrzel az do pulky...
Hodinářův učeň (2019)
Trosku to zachranila Jana Plodkova v roli zakerne sudicky. Ta byla celkem vtipna. Ale jinak stale ta sama bida jako posledni roky...